Öppen ansökan - Administratör/kundtjänst

Publiceringsdatum: 2024-04-22

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Positionen som administratör/administrativ assistent hos Adecco Sweden AB är öppen och väntar på en lämplig kandidat - kan det vara du? Intresserade sökes för heltid-jobb hos Adecco Sweden AB - är du intresserad? De letar efter någon som vill jobba 3 månader – upp till 6 månader.

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Boden då det är tjänsteorten. Adecco Sweden AB söker efter fler duktiga individer som vill arbeta som administratör/administrativ assistent. De har just nu två lediga jobb som administratör/administrativ assistent som kan vara av intresse för dig. Du har fortfarande tid att söka jobbet som administratör/administrativ assistent hos Adecco Sweden AB om du sickar in din ansökan senast sista ansökningsdag som är onsdag den tjugoandra maj 2024.


Jobbannons

Tycker du om administrativa arbetsuppgifter? Trivs du med kundkontakt och värnar om god service? Just nu söker vi administratörer till kundinriktade roller. 

Om tjänsten

Administrativa roller kan skilja sig något men i stort arbetar du med insamling av information, handläggning av ärenden i system och dokumenthantering. Du ansvarar för hela ärendehanteringsprocessen av information och dokumentation samt överlämnar och/eller delegerar det vidare vid behov. I rollen ingår även kundkontakt, till följd av att du hanterar kundernas ärenden.

Arbetet är förlagt på dagtid och du arbetar i en kontorsmiljö. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ansvar för ärenden
  • Införande av information och dokument i system
  • Kundkontakt

Om dig

Du som söker trivs i en administrativ och kundrelaterad roll med mycket eget ansvar. Du är social och värnar om god service. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, ärendehantering och/eller kundtjänst. 

Som person uppskattar du att planera och organisera ditt arbete. Du prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och håller dig till tidsramar. Du är noggrann och säkerställer att inget faller mellan stolarna. Det är även viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete självständigt framåt. Därtill har du lätt för att samarbeta och ta kontakt med andra.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofi Nordström på sofi.nordstrom@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster2
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAdecco Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5564472677
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör/Administrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Adecco Sweden AB söker två personer till denna tjänst som administratör/administrativ assistent med placerings i Boden. Om det låter intressant att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Adecco Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-22.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

HR-generalist sökes till Markverkstad Boden

Försvarsmakten söker en person till tjänsten som hr-specialist/hr-advisor i Boden.

2024-04-23

Mer info

Jobba 7/7-skift hos Peab!

Professionals Nord Rekrytering AB söker åtta personer till tjänsten som väg- och anläggningsarbetare i Boden.

2024-05-02

Mer info

HR-specialist till ByHart

ByHart AB söker en person till tjänsten som hr-specialist/hr-advisor i Boden.

2024-05-07

Mer info