Publiceringsdatum: 2024-04-15
Letar du efter möjligheter att arbeta inom administration, ekonomi, juridik? Letar du efter en chans att arbeta som kundtjänstmedarbetare på Bravura Sverige AB? Nu är det möjligt. Detta är ett jobb på heltid där Bravura Sverige AB letar efter någon under tills vidare.
Om du redan bor i närheten av Boden, är det här din chans att söka ett spännande jobb Bravura Sverige AB har just nu åtta lediga tjänster som kundtjänstmedarbetare. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Sök jobbet som kundtjänstmedarbetare hos Bravura Sverige AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast måndag den tjugoandra april 2024.
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här
Om företaget:
https://images.prismic.io/bravura-web/c9b18454-9d5a-44e7-a717-2d637bec165d_Telia+Company+1.1.jpg?auto=compress,format" alt="beskrivning" style="width: 100%">
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!
Övrig information:
Start: 6 Maj
Plats: Luleå
Lön: Fast lön + provision
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information https://www.bravura.se/karriar/'>här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Antal tjänster | 8 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Bravura Sverige AB |
Lön | Fast och rörlig lön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5567520803 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Kundtjänstmedarbetare |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Bravura Sverige AB söker åtta personer till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Boden. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-22.
Källa: Arbetsförmedlingen
Smart Parkering Sverige AB söker en person till tjänsten som parkeringsvakt i Boden.
2024-04-14
Mer infoWiksténs Fastigheter i Boden AB söker en person till tjänsten som fastighetsskötare/fastighetsarbetare i Boden.
2024-02-05
Mer infoPeter Forslund Taxi AB söker fyra personer till tjänsten som taxiförare/taxichaufför i Boden.
2024-02-14
Mer info