Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Publiceringsdatum: 2024-04-23

Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? Professionals Nord Rekrytering AB är på jakt efter en skicklig administratör/administrativ assistent och du kan vara rätt person för jobbet. Professionals Nord Rekrytering AB söker någon som vill arbeta heltid under 3 månader – upp till 6 månader. Kanske är det du?

Att bo i närheten av Boden kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Professionals Nord Rekrytering AB har just nu ett ledigt jobb som administratör/administrativ assistent. Här är chansen att bli en del av Professionals Nord Rekrytering AB och jobba som administratör/administrativ assistent! Ansök senast tisdag den trettionde april 2024.


Jobbannons

Inledning

Vill du ha ett meriterande jobb på en arbetsplats med spännande arbetsuppgifter, bekväma arbetstider och goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Just nu söker Swedbank medarbetare till avdelningen Operation Task Force för en meriterande och samhällsnyttig roll inom bankvärlden där du får arbeta med att motverka penningtvätt. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är inget krav utan som ny i rollen ges du den utbildning du behöver. 

Information om tjänsten

Swedbanks avdelning Operation Task Force (OTF) fortsätter växa och behöver därmed ytterligare medarbetare som vill vara med på resan framåt. Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar Swedbanks organisation. Här får du en arbetsplats där bekväma arbetstider, friskvårdstimmar och personlig utveckling är en självklarhet!

Som medarbetare inom OTF kommer du att sitta i Swedbanks kontor i centralt i Boden, tillsammans med många härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Det finns goda möjligheter till förlängning därefter. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: ellen.soderholm@pn.se 

Arbetsuppgifter

Du arbetar med datorn som främsta verktyg och hjälper banken att motverka penningtvätt. Avdelningen OTF arbetar uppdragsbaserat vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Kundkännedom är avdelningens främsta uppdrag och innebär bland annat att digitalt samla in samt granska information om bankens kunder.

Beroende på uppdrag kan kundkontakt förekomma genom mail eller över telefon.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag under kontorstider.

För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/blanketter---kontrollera-egna-uppgifter/

Observera att brevet sedan ska skickas oöppnat till:

Professionals Nord,

Ellen Söderholm

Smedjegatan 10, 972 33 Luleå

Observera att en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning.

Vi söker dig som:

Vill ha ett meriterande arbete inom administration med bekväma arbetstider. För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att bli framgångsrik i rollen hos OTF behöver du besitta en god samarbetsförmåga och arbeta lösningsfokuserat. Då OTF är en uppdragsbaserad avdelning är det av stor vikt att du som person är flexibel och nyfiken på att testa nya uppgifter. Om du identifierar dig med Pippi Långstrumps talesätt "Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag helt säkert!" är du sannolikt den vi söker.

Tidigare erfarenhet av administration, service eller ett intresse för bank/finans är meriterande, men inte ett krav för tjänsten.

OBS. För denna roll väger personlig lämplighet tyngre än tidigare erfarenhet, så tveka inte på att ansöka.

START: 6:e maj

OMFATTNING: Heltid

STAD: Piteå

URVAL: Sker löpande

KONTAKT: Ellen Söderholm

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på ellen.soderholm@pn.se.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnProfessionals Nord Rekrytering AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5569878399
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör/Administrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Professionals Nord Rekrytering AB söker en person till denna tjänst som administratör/administrativ assistent med placerings i Boden. Om det låter intressant att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Professionals Nord Rekrytering AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-30.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Öppen ansökan - Administratör/kundtjänst

Adecco Sweden AB söker två personer till tjänsten som administratör/administrativ assistent i Boden.

2024-04-22

Mer info

Uppdrag som särskilt kvalificerad kontaktperson 25 – 50%

BODENS KOMMUN söker en person till tjänsten som ungdomsassistent i Boden.

2024-04-23

Mer info

Vi söker dig som vill jobba med oss på skobutiken i stan

Jimmies Sko AB söker en person till tjänsten som butikssäljare, dagligvaror/medarbetare, dagligvaror i Boden.

2024-04-26

Mer info