Administratör

Publiceringsdatum: 2024-04-19

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Vill du ta steget att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Randstad AB? Nu har du möjligheten. Randstad AB söker efter en ny anställd på heltid under 3 månader – upp till 6 månader som är redo att ta sin karriär till nästa nivå.

För detta jobb är Boden den angivna tjänsteorten. Om du letar efter en spännande karriär inom administratör/administrativ assistent-branschen, har Randstad AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Har du vad som krävs för att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Randstad AB? Ansök innan fredag den tionde maj 2024 och ta reda på det!


Jobbannons

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, flexibel och har lätt att skifta mellan olika arbetsuppgifter? Har du erfarenhet inom administration? Läs vidare!

Gillar du att arbeta med administration, vill vara med och göra skillnad på en samhällsnyttig avdelning och vill arbeta inom bankvärlden behöver du inte leta längre - här är rollen för dig! Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du tycker om att arbeta strukturerat och noggrant med dina arbetsuppgifter. Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat/studerat inom service, administration eller ekonomi. För att jobba i denna roll är det krav på en godkänd gymnasieexamen och att du är flytande i svenska och engelska. Utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 

I rollen som administratör kommer du arbeta med arvskiften och ansvara för egna beslut i en varierande arbetsuppgift. Du kommer arbeta i en grupp med kompetenta kollegor så det finns alltid någon att rådfråga när behovet uppstår. 

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Tjänsten är på heltid och du arbetar 38,5 h/vecka. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kontorstider. Uppdraget är planerat att pågå mellan 2024-05-02 - 2024-10-31. 

Placeringsort: Boden

Har du några funderingar så hör gärna av dig till någon av oss som jobbar med rekryteringen: Jenny Lindgren, Konsultchef, jenny.x.lindgren@randstad.se Sandra Enbom, Konsultchef, sandra.enbom@randstad.se

Ansvarsområden

I dina arbetsuppgifter kommer du bland annat att tillsammans med övriga medarbetare i teamet säkerställa att beslut om exit är väl avvägda med stöd i lagstiftning eller villkor och att skapa en samsyn inom teamet för vad som är hållbara grunder för exit. Du kommer även sköta all administration kopplat till avslut av kundrelationer vilket kan vara följande:

- Skapa och skräddarsy uppsägningsbrev.

- Uppdatera och lagra information i kundens system.

- Utföra kontroller, föra statistik och skapa rapporter.

Kvalifikationer

 • Ett stort eget driv, hög integritet och arbetsmoral.

• Vara en nyfiken, självgående och snabblärd person.

• Goda kunskaper inom Excel

• Är analytisk, orädd, strukturerad, ansvarsfull och öppen

Meriterande: 

• Tidigare administrativt arbete.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnRandstad AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5562421718
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör/Administrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Randstad AB söker en person till denna tjänst som administratör/administrativ assistent med placerings i Boden. Om det låter intressant att arbeta som administratör/administrativ assistent hos Randstad AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-10.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Öppen ansökan - Administratör/kundtjänst

Adecco Sweden AB söker två personer till tjänsten som administratör/administrativ assistent i Boden.

2024-04-22

Mer info

HSE Admin

H2GS AB söker en person till tjänsten som administratör/administrativ assistent i Boden.

2024-04-25

Mer info

Administration- och ekonomiassistent, Tallkvisten Fastigheter

E&A-Gruppen AB söker en person till tjänsten som löneadministratör/lönekonsult i Boden.

2024-05-03

Mer info